quarta-feira, 10 de dezembro de 2014

Cartões de Natal 2014 :: Christmas cards 2014

IUPIIII!!! Os meus cartões de Natal estão prontinhos a ser enviados!

Da mesma maneira que nos anos anteriores, também este ano optei por fazer os meus próprios cartões de Natal. Não encontro melhor maneira de levar um pouco de mim até aqueles que estão longe.
Feliz Natal!!

*********************************************************************


YEAHHHHH!!! My Christmas cards 2014 are ready to be sent! 

Just like in previous years, also this year I decided to make me my own Christmas cards. I can't think of a better way to send a little bit of myself to those who are far away from me.
Merry Christmas!!
    




Pode seguir Sofias's Whispers através:
You can follow Sofia's Whispers on: 

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you so much for your visit, and for taking the time to leave me a comment.
It is always a pleasure to hear from my readers, and it really makes my day!
Sofia
xxx


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...