quinta-feira, 2 de outubro de 2014

Uma aplicação que recomendo :: An app that I recommend

Já conhecem a aplicação MusicTube?

Trata-se de uma aplicação gratuita que permite a visualização de vídeos do YouTube sem necessidade de usar rede wi-fi ou 3G.

A E partilhou-a comigo em Maio e eu não posso deixar de a partilhar com vocês aqui no blog, porque dá imenso jeito, especialmente para quem tem crianças...

Eu uso para "gravar" os desenhos animados preferidos do Salvador para ele ver fora de casa, em situações em que se encontre mais aborrecido, como viagens ou idas a restaurantes por exemplo.

Espero que gostem da sugestão.


Do you know the app MusicTube?

It's a free app that allows you to watch YouTube videos without having to use wi-fi or 3G network. 

E showed it to me, back in May and I felt that I should share it with you here on the blog, since it it's a truly great app, especially for those who have children...

I use it to "record" Salvador's favorite cartoons to watch on the go, in situations when he's more bored like long travel journeys or restaurant meals for example. 

I hope you like the suggestion. 



Pode seguir Sofias's Whispers através:
You can follow Sofia's Whispers on: 

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you so much for your visit, and for taking the time to leave me a comment.
It is always a pleasure to hear from my readers, and it really makes my day!
Sofia
xxx


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...