quinta-feira, 7 de agosto de 2014

Tempo de colher :: Harvest time

O calor tem sido muito na minha varanda.

Apesar dos guarda-sois que comprei para proteger as minhas plantas dos raios de sol mais tórridos e dos cuidados constantes para que não passem sede, dois ou três dias de ausência são quase o suicídio para elas...
Folhas secas. Muitas! - O meu coração chora de cada vez que regresso a casa e as vejo assim...
Mas elas têm sempre surpresas para mim.

Têm sido tempos de colheita por aqui!

The heat has been much on my balcony. 

Despite the parasols I bought to protect my plants from the most torrid sunlight  and my constant care so that they don't be too thirsty, two or three days of absence, are almost suicide for them... 
Dried leaves. Many! - My heart cries every time I return home and see this... 
But they always have a surprise for me. 

It's been harvest time around here!



Após a poda, as minhas mini roseiras voltam a florescer.
After the pruning, my mini roses bloom again.

E esta é a melhor parte...        And this is the best part...

Pode seguir Sofias's Whispers através:
You can follow Sofia's Whispers on: 


Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you so much for your visit, and for taking the time to leave me a comment.
It is always a pleasure to hear from my readers, and it really makes my day!
Sofia
xxx


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...